13 september

Så var det gjort. Björn opererade sitt knä i tisdags och allt har hittills gått bra. Idag hade han tränat på  att gå i trappor och i morgon är det meningen att han ska komma hem igen. Här går det undan.


Själv roade jag mig med att stöpa ljus i Knäred, har gjort detta i tre år nu och det är väldigt trevligt, vi är fem stycken och börjar kl 11 och var färdiga 17.00. I år blev det dessa, helt nya för mig, man får ju variera sig lite. Jag tycker att ljuskronorna är väldigt fina men förra årets har inte brunnit upp så de hänger med en jul till.
Björn lades in på lasarettet i måndags em och man tror ju man ska hinna en massa när man är själv men det har mest blivit det vanliga, handla, promenera, linedance, besöka mor, och göra ngt besök på lasarettet. Var in i går em men då var han ganska trött och hade haft ont hela natten inte sovit en blund. Han hade inte begärt smärtstillande heller förrän han hade som mest ont och då verkade inte tabletterna. I går kväll hade han emellertid fått tablett och sedan sovit hela natten. Idag hade det gått riktigt bra och som sagt i morgon förmiddag ska han hämtas hem.
Hörde på radion att det tydligen ska bli ett riktigt busväder i morgon, regn och mycket blåst. Idag har det varit ömsom regn och ömsom sol på förmiddagen men eftermiddagen blev solig och jag hängde ut tvätt och den blev torr.

Kommentarer

Ulla sa…
Så himla fina ljusen blev. Jag har ju inte vågat tända mitt ännu som jag fick förra året. Det är ju för fint :)))

Skönt att det gått så bra för Björn, kommer in och kollar till han sen.
Men Ulla, tänd ljuset och bränn upp det, jag gör ju nya nästa höst. Spara stommen och jag kan lämna tillbaka den och får några kronor för den.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch