Detta har jag roat mig med den sista tiden. Först blev det en omgång kakor till Agnes, lilltjejen. 











Sedan blev det en omgång Barbie kläder till storasyster och det är så roligt att sticka dessa kläder så nu fortsätter jag av bara farten.


Förra veckan fyllde Hanna 10 år och av oss fick hon pengar och ett löfte om att åka till Gekås i Ullared om hon ville. Och det ville hon. Igår em hämtade jag henne efter skolan och vi, bara hon och jag, körde till Ullared. Där var inte mycket folk, vi kom dit strax före 15 och körde hem 18:30. De har öppet till 20:00. Vilken mysig eftermiddag vi hade. Vi gick i lugn och ro och tittade och handlade och givetvis fick det bli en fika också. Verkligen trevligt och Hanna verkade så nöjd när vi åkte därifrån. Sådana stunder själv med barnbarnen lever man länge på.
Efter några grå, disiga dagar med lite duggregn så har vi i dag strålande solsken. Det är verkligen riktigt kanonväder så det måste bli en promenad i em.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch