Nu börjar det hända saker ute i trädgården. Dessa första underbara vårblommor. Inte för att jag har så många, men de jag har de har jag och gläds desto mer åt.




Även rabarberna har vaknat och till och med små blad utvecklats. Härlig tid framför oss.
 En ny dress till Barbie har det blivit. Blev inte så bra då jag tog restgarner av olika tjocklek, men det får duga.

Släppte in lite vår i datarummet med ljusare gardiner som jag inhandlat på Gekås i Ullared.

Har denna vecka hunnit vara in till mor först i måndags. Putsade fönster och städade TV rum, kök och badrum. Idag har jag putsat fönster på ovanvåningen och även städat där. Hann med att plantera lite penséer hos henne också. Känns så skönt att det blivit gjort, innan hon själv ger sig på det.
Idag har vinden varit riktigt kall och det har blåst som bara den. Visserligen sol men inte något roligt att göra utearbete i trädgården. Det får allt bli lite skönare och framförallt inte blåsa så mycket.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch