Helg

Denna helg är jag själv, och kan göra vad jag vill (fast det gör jag i vanliga fall också). Björn och ett antal mc tokar är på Mön. De åkte i går morse och kommer hem imorgon kväll. Igår var en solig och fin dag och jag fick målat ett fönster utvändigt. På kvällen var jag i Halmstad på födelsekalas, B;s brordotter fyllde 28. Jag slapp köra själv, fick åka med E och I som också bor här i L Tjärby och jag kunde njuta av god mat och rött vin. På förmiddagen fick jag ett ryck och åkte in till Halmstad och köpte en rulle tapet till en vägg i köket. När jag kom hem började jag undra vad jag egentligen gjort, passade verkligen de tapeterna??? Idag på förmiddagen började jag gå loss på väggen, ner med allt och rev tapeter. Hade inte tänkt riva ner den gamla men så fick jag tag i en lös bit och så kunde jag inte sluta. Upp med den nya tapeten........., vad har jag gjort?? men det blev faktiskt inte så tokigt. Och när man gör arbetet själv så kostar det inte så många kronor och tröttnar jag så är det ju bara att göra om. Blev färdig på em. Sedan var det bara att få i sig lite mat och duscha för 17 kom L, hon var ju också gräsänka och vi tyckte att vi fick väl hitta på någonting. Körde in till Halmstad (igen) och gick på bio och såg Bröderna Karlsson. Riktigt rolig film. Efter det åkte vi till restaurang Verona och åt mycket god mat och nu har vi druckit en kopp kaffe här innan L körde hem till sig.
Köket Före Köket Efter


Kommentarer

Ulla sa…
Se där ja, vad snyggt det blev. Och duktig är du också.
Anonym sa…
Vad snygg den var. Kul, få se om B märker något när han kommer hem:-) /Jessica
pysseliten sa…
Åhh önska jag med skulle klara av att tapetsera .var med grabben idag och valde tapeter ,Jag och hans sambo fick vår vilja igenom :) Och valde en dö tuff från Rusta med rosa blommor i .

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars