Cykling

Vet faktiskt inte vad som flög i mig idag. Björn hade kört till skogen för att röja, klockan var 10 och solen sken. Då bestämde jag mig för att ta en cykelrunda. I början av sommaren köpte jag ett cykeltrimpaket och man ska då leta upp olika ställen och skriva ner vad som det frågas efter. Har inte tagit så många kontroller så nu börja det bli bråttom, ska va gjort till den 15 sept om man vill vara med i lottdragninge. Jag cyklade till Mellbystrand och Skummeslöv och var in och kollade hus och stugor i flera områden. Hittade två stugor som var till salu, och det hade inte varit dumt att ha en.. Men detta hade jag inte tid att fundera mera över, bara att cykla på södra Halland runt. Sammanlagt blev det över 5 mil och jag var ute i gott och väl 4 timmar. När jag hade 1 km kvar började regndroppar falla men det blev inte mer av det. Nu känner jag mig ganska mör i kroppen, och undrar när nästa omgång blir. Har egentligen två långa rundor till, en på 4,9 mil och en på 4 mil. Det är ju mindre än idag så det borde gå att fixa.
Båstad med Hallandsåsen i bakgrunden.

12 km sandstrand!!!! inte fy skam.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars