2.a advent

Några av de struvor som blev bakade igår
Bakade struvor igår. Trodde jag skulle bli tokig innan jag fick ordning på järnet. Det bara fastnade hela tiden och gick knappt att skrapa bort, gav nästan upp men så plötsligt funkade det. Idag har vi varit på julmarknad neråt Munka Ljungby, ett mysigt litet ställe med massor av fina saker och underbart gott kaffebröd. På hemvägen hann vi en liten runda till Menlösa och en annan julmarknad med enbart hantverk. Där fanns också en massa fina saker. Hemma 1/2 6. laga middag och sedan bestämde jag mig för att gå ner till stan och titta på bio. Luftslottet som sprängdes, den var fruktansvärt bra, varade i 2 1/2 timme. Dessa tre Stig Larsson filmer är nog de bästa filmer jag någonsin sett. Kl var 22 när jag promenerade min 20 min promenad hem, och jag tyckte inte ens att det var kusligt, bara skönt att få röra på sig. Nu dags för sängen, kommer nog inte att kunna somna på ett bra tag, mycket att tänka på.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch