29 december och snöööö!!!!

Så här vackert var det vid 10 tiden i fm.




Vid 15 tiden såg det ut så här.




Och ikväll var det kramsnö och då kunde jag inte låta bli att göra en snölykta.



Igår var gräsmattan helt grön och idag på morgonen vaknade jag upp till en vit och det snöade stora flingor hela förmiddagen, men........ Vid middagstid var det töväder igen och snön som låg så fint på träd och buskar försvann, tyvärr. Fast gräsmattan är fortfarande vit och nu ikväll är det 0.1 -. Undrar just vad det är i morgon bitti?? Har också varit hos frissan i em och fått färgat över det röda som fanns tidigare. Skönt att bli av med det, jag trivdes inte alls, men stod ändå ut i nästan 5 veckor. Hoppas jag nu är förståndig och aldrig mer lägger i röda slingor.

Kommentarer

Katrin sa…
Ja, vissst är det vackert överallt ute när sol o snö blandas.... Såg du vart jag tagit min nyårsbild?? Bakom Birgitta o Sieverts... var en sväng där med hundarna och det var så fint utmed gamla järnvägen!
Ha en god fortsättning, kram

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch