Sommardag

Sommaren kom igen i alla fall en dag och förhoppningsvis även lör och sön. Jag började med att rensa lite i trädgården men så fick jag lust att ta en cykeltur istället. Trodde jag skulle lockat Ulla med mig, men.. hon var inte hemma. Då började jag vela lite, skulle jag? eller skulle jag inte? Jo jag bestämde mig och tog min cykel och körde ut till Maxi, på KappAhl köpte jag ett par grå jeans. 100 kr rabatt på alla jeans. Sedan handla jag bara lite lite inne på Maxi, det skulle ju få plats i cykelkorgen. Sedan cyklade jag vidare på kustvägen ut mot Hökagården, där satte jag mig och fika lite. På cykeln igen och cykelleden mot Snapparp och hem. Det blev en ganska bra runda.
Därefter har jag städat, det blev en lite enklare städning. Ikväll gick jag ut och klippte gräset, men först stängde jag av frysen för att frosta av den. Bad Björn tömma den och när jag kom in..........Fullt med vatten på köksgolvet, jag hade ju glömt bort att säga åt honom att sätta en skål som vattnet kunde samlas i. Jag visste inte att han slutat tänka... Nu är jag trött, men först får det bli en kopp kaffe, det känner jag mig förtjänt av.

Kommentarer

Ulla sa…
Vad synd då, MEN jag har varit hemma hela dan inte förren 15.30 åkte jag och handla och tog en promenad vid stranden.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch