Liseberg

Clara har bänkat sig framför stora scenen och lyssnar på genrepet med Lotta Engberg och Jan Johansen, kl är15, och hon funderar på om hon ska sitta kvar till 19 då det börjar på riktigt.


Flumriden. Mattias först sedan Björn, jag o Nette. Vi blev riktigt blöta.
Farfarsbilar med 3 kusiner och Jessica


Tekopparna var kul

Hanna, Jessica och Clara

Körde till Göteborg i går fm och tog in på hotell tillsammans med Jessicas. Jeanette, Magnus o barnen kom också upp och vi gick på Liseberg. Vi hade väl ganska tur med vädret, det var mestadels uppehåll men några regnskurar kom det. Vi hade en trevlig dag tillsammans och barnen tyckte det var roligt att åka karusell. Hanna är en riktig hejare på att åka och hon åkte Bergbanan många gånger. Jag åkte med henne en gång, det var väl nästan 20 år sedan sist som jag åkte den, men det var roligt fast lite otäckt också. Måste nog inse nu att jag börjar bli gammal. Tittade lite på Lotta Engberg och hennes allsång också, Linda Bengtzing och Jan Johansen var också med. Lotta verkade vara en duktig allsångsledare. Kl 20 var vi (inte Hanna, hon ville åkt ännu mer) nöjda och riktigt trötta. Vi gick till vårat hotell och Nettes körde hem. Idag har vi varit på Universeum och tittat, och det var imponerande. Jättestort akvarium med fiskar av alla storlekar och en fin regnskog och mycket annat. Där gick kvickt flera timmar. Sedan sa vi hejdå till varandra och åkte åt varsitt håll. Jag fick Björn till att köra inom Freeport som ligger strax söder om Kungsbacka, och där fanns massor av affärer. Björn tröttna efter 10 min och satte sig i bilen medans jag ilade runt. Inhandlade två stora prydnadskuddar till sängarna på ovanvåningen och även 4 Filippa K muggar till bra pris. Jag hade 4 innan. vi var hemma 18, skönt att inte komma hem allt för sent.
Hallå, här är jag!!!

En riktig blomstersäng

Dags att åka hem

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch