Laholmsmässan

Molly vaktar, eller kollar hon om det är någon katt på gång??


Vår soffa som fick sig en omgång av högtryckstvätten förra året. Inte precis så här vi hade tänkt oss den. Men efter mycket grubbleri om vad vi skulle göra, och några timmars slipning och 2 ggr olja så blev den som ny igen.


Clownen Manne in action


Jacob stannade hos oss två nätter, roligt att han fortfarande vill komma, han börjar ju bli stora killen nu. På tisdag börjar han i 2an och Hanna börjar nollan, tiden går alldeles för fort. I fredaskväll åkte vi ner till Nettes men barnen var trötta så vi stanna inte så länge. På lördagen plockade Björn o Jacob 3 1/2 l björnbär, jag var hemma och jobba i trädgården. På em trodde jag att jag var klar men kom på att jag hade glömt rensa utanför häcken + ett f.d grönsaksland. Får ta det imorgon istället. Idag följde Björn med Knutters på deras söndagsrunda och jag cykla ner till skolan och gick på mässan. Kollade på modevisningen, gick runt och kolla alla montrarna (men jag tyckte inte utbudet var så roligt, det har varit bättre förr om åren). Sedan fick det bli en hamburgare och så uppträdde clownen Manne, han var faktiskt riktigt rolig att titta på. En tur inom mor blev det också, och förståss kaffe innan jag cykla hem igen.

Kommentarer

Ulla sa…
Såååå fin soffan blev, mycket som hänt här ser jag.

Är det dags att bruka alvar på måndag???

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch