Regn och åter regn

Igår bjöd Björn mig och ett par från Knäred på vildsvinslever på kvällen. Han lagade verkligen till den helt själv. Jag är inte så speciellt förtjust i lever men jag måste erkänna att den var god och riktigt mör, fast såsen är bäst. Björn har börjat bli en riktig kock på gamla dar, han kan om han bara vill.
Idag har jag jobbat för Jeanette i butiken. Hon har varit på inköp i Göteborg hela dagen. Jag har inte jobbat i affären sedan siste maj och det märktes, inte helt enkelt med kassaapparat och kortmaskin, men det gick bra. Tiden gick fort, öppnade 11 och stängde 18. Och naturligtvis fick jag ett klädesplagg med mig hem, en svart 3/4 lång täckjacka, ganska snygg. Tog hem den på prov men den lär nog stanna. Regnat har det gjort mestadels hela dagen, Björn skulle kört med Knutters men det är ju ingen som vill ta ut sin mc och smutsa ner, så det blev inget.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch