Bröllop

Helena o Daniel 2 aug -08
Ska man verkligen våga gå in här???

Det har hänt en hel del på sistone. Tors den 31 juli flög jag upp till Uppsala för att passa Clara på lördagkvällen. Lördagen kom och Claras faster skulle gifta sig med sin Daniel. Clara skulle vara brudnäbb, och det gick jättebra, hon gick hela gången fram i en fullsatt kyrka och stog därframme i säkert 20 min innan hon traska fram till mamma. Clara och jag fick åka med och mingla lite där bröllopsfesten skulle vara, det var spännande tyckte Clara. När det blev dags för middagen körde Clara o jag hem och hade en myskväll med mycket godis.
Tisdagen åkte jag med Jessica o Mattias o Clara hem till Laholm och vi ska få rå om dem en vecka till.

Kommentarer

Anonym sa…
Tack för all hjälp med klänningen. Det var kul att Clara vågade gå in så att hon syntes lite i sina fina kläder också. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch