Nästan sommar

Det ska börjas i tidFunderingar

Kusinerna


Nu vill jag gå ut




Vilket härligt väder vi har, helt underbart. Jag, Molly o Ulla tog vår morgonpromenad idag också och idag hade jag faktiskt kommit upp. Annat var det i måndags då det ringde på dörren flera ggr 1/2 8, jag hade inte kommit upp ur sängen för Ulla skulle inte gå med idag, hon skulle jobba. Men... vem var det som plinga på dörren om inte Ulla, hon skulle alls inte jobba. Det var bara att snabbt slänga på sig kläderna och iväg. Fast igår fick jag sovmorgon, då skulle hon faktiskt jobba. Har hållit på med rabatterna igår o idag, jag har inte så många, men det tar sin lilla tid. Lilla trollungen Clara har varit på besök också, de kom tisdagen den 29 april och stanna tills i söndags. Härligt att få rå om henne igen, hon pratar hela tiden, en riktig liten goding. I måndags blev jag så trött på mitt hår, och då jag hade färg hemma så tänkte jag att nu får det bära eller brista. Från att ha varit en gråhårig tant så är jag nu en brunhårig och jag trivs riktigt bra i det.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch