Dagarna rusar

Redan helg! Var blir dagarna av??, fast jag har å andra sidan hunnit en massa. Har haft Hanna o Gustav här tisdag morgon till onsdag kväll. Nette skulle opereras. Onsdag kväll ringde Karin och fråga om jag skulle hänga med till Ullared på torsdagen. Tvekade först för jag tyckte jag hade en hel del att göra, men vad sjutton det är ju inget som springer iväg. Vi gav oss iväg 6:30 och gick in som 3.e o 4.e vagn. Första timmen hade vi nästan hela Ullared för oss själva. Faktiskt var det inte alls mycket folk där, och det förvånade mig, det var ju torsdag, men folk hade väl annat för sig. Fick handlat födelsepresent till mor som fyller år idag, och vi ska dit ikväll men först ska jag ner till Båstad och jobba 4 tim i Butik´n för Nette.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch