Hur svårt kan det va

             
                                 Första veckan i juni var vi på Bornholm. Vi hyrde denna fina lägenhet, bil och färja över + fyra personer, en buffé på rökeri och en guidad tur och städning för 5500:- Trodde väl aldrig att vi skulle kunna bo så här fint för den summan. I lägenheten fattades absolut ingenting, där fanns allt man behövde. Två sovrum med tv i varje rum. Man kunde inte annat än må väl här dessa fyra nätter. 
Jag tog en hel del kort som jag sedan la i en mapp på datorn och nu kan jag omöjligt hitta den. Jag har ju bilderna kvar på telefonen och skulle idag försöka föra över dem till datorn och.......
hur svårt kan det va egentligen. Jag lyckades med dessa från lägenheten men kommer inte ihåg hur jag gjorde :-(    men jag ska göra nya försök i morgon.









Vi hade skapligt väder omväxlande sol och moln, perfekt att åka omkring och titta på olika ställen. Där var väldigt fint och rent och snyggt överallt. Vi var vid en fantastisk strand som bestod av vit finkornig sand, men det blåste en hel del när man kom ner till havet. Hade väl runt 20 grader varje dag. Här hemma var det jättevarmt hörde vi, runt 30 grader och det blev vi varse när vi kom hem. Då var det fortfarande lika varmt ytterligare några dagar fram. Nu har det blivit lite svalare, vinden är kylig men det är ändå runt 24 grader på dagen.

I tisdags var jag och fem till nere i Helsingborg och dansade linedance, det var riktigt roligt. Det var en grupp där nere som ordnade en danskväll på ett koloniområde, i deras samlingslokal. Jag har inte tidigare varit iväg på någon sådan här danskväll men tror att det kan bli fler för det var kul.

En eftermiddag blev det också en snabbtur till Ullared. Våra vänner ringde och fråga om jag ville följa med. De skulle köra 1/2 1 och måste vara hemma igen vid 5 för att hinna till boulen som börja kl 6, och vi hann! Vi var också med på boulen, är några häromkring som spelar en gång i veckan och så grillar vi korv. Det är lite mysigt faktiskt. Jag är inte bra på det men vad har det för betydelse, så allvarligt är det inte.

I kväll har vi varit vid stugan i Knäred och planterat några växter. Ska bara ha tag i en soffa och ett par fåtöljer också så är där färdigt.









Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars