Ännu en vecka har gått.

Förra lördag till söndag hade vi Hanna och Gustav här, de skulle sova över. Då passade vi på att bjuda hit Lennart (Jonas bästa kompis som vi har glädjen att få umgås med då och då) och Linda och deras barn Hampus och Amanda. Amanda är ett år äldre än Hanna och de har ganska roligt de gånger de träffas. När de kom hade Amanda med sig en pumpa som hon fixat till på em och jag blev jätteglad för den. Det är mycket jobb med att gröpa ur dem så därför bryr jag mig inte om att göra det, fastän jag tycker det är jättefint när man tänder dem på kvällen. Så den var verkligen uppskattad. Idag hade jag sällskap av en liten herre på promenaden, Egon. Är hundvakt idag och var det i onsdags. Jeanette och barnen körde till Uppsala och kusinerna i onsdags och ska förmodligen komma hem i morgon. Eftersom det inte är riktigt lätt att ha hund med sig på jobbet för Magnus så fick Egon komma hit. Trodde jag skulle försöka att få honom och vår katt vänner. Han älskar nämligen att sätta fart på katten och idag har hon hållit sig hemifrån. Antar att hon inte visar sig förrän i morgon då hund åkt hem. Inte lätt att vara katt här nu inte.


Här är de fyra kusinerna inbäddade i löv i Uppsala. Våra fiiina barnbarn.


Clara, Agnes, Hanna och Gustav.





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars