Uppsala

Steg upp i ottan i onsdags och körde till Uppsala och barnbarnen, efter lite mer än 6 timmars körning så var jag framme. Vädret var så där till Linköping, inget regn men efter L småregnade det hela vägen upp, ibland mer och ibland mindre.Härligt att träffa dem igen. Agnes sov när jag kom men vaknade och tittade väldigt underligt på mig i början. Clara fick jag äran att hämta på dagis och det är alltid roligt. Regn och sol samtidigt och en underbar regnbåge uppenbarade sig.


Idag har vi varit på Thuns (mini Ullared) men jag hittade inget denna gången.

På hemvägen gjorde vi lite geocaching, hittade två skatter i regnet.


Clara har hittat sin första skatt som det fanns någon sak i och bytte ut den mot en liten bil.





Kommentarer

Ulla sa…
Där ser man, då är Klara också fast nu. Ha det så gott.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch