Geocaching

I lördags när jag precis kommit hem efter att ha varit och handlat ringde U och undrade vad jag skulle göra på em. Nää inget särskilt, bara kvällen då vi skulle på den årliga jaktmiddagen (som numera består av smörgåstårta). Ska du följa med ut på geocaching undrade hon? Vaaa, jag var som ett levande frågetecken, fatta ingenting. Men hon förklarade och vi gav oss iväg för att leta undangömda saker. Besökte tre ställen men hittade tyvärr bara vad vi letade efter på det första stället. Spela ingen roll, det var en mycket trevlig em. Tack U för att du tog mig med. Detta vill jag göra fler gånger. Bl.a hittade vi den här fina bron.

I söndags blev det en cykelrunda mellan 16 och 20:00 på 3,5 mil. Söndagen var rena rama sommardagen med 25 grader varmt, kvällen var också varm. Efter halva rundan började det småregna men det gjorde ingenting för det var fortfarande varmt. Nu har vi tagit de kontroller som varit längst bort och har bara 4 kvar. 2 riktigt nära hemmavid och 2 lite längre bort.

Igår var vi på Spenshult. Björn hade fått en remiss dit för sina usla fötter. Det togs en massa prover, sedan fick han träffa läkaren och därefter röntgades både fötter och handleder. Han ska få svar om 14 dagar. Då får vi se om det finns något att göra för att få lindring med värken.

Söndagen var varm och solig, måndagen regnade hela dagen och idag tisdag är det ganska behagligt väder, solen tittar fram då och då, det blåser en hel del och det sägs att det ska bli regn framåt kvällen. Just nu är det fint i alla fall.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars