Vet inte vad som händer här; jag kan inte ändra textfärg eller något annat heller så det får bli så här.
Veckan började med att jag fortsatt olja altanen färdigt och sedan har jag gett mig på planket runt om och det tar sin lilla tid, men nu börjar jag se slutet på det hela. Ska bli skönt att få det klart.
I tisdags kväll blev det en mc tur i det fantastiskt fina vädret. Vi var 8 st och 5 motorcyklar som körde runt uppe på Hallandsåsen. Där är väldigt vackert just nu.
I går hade vi +26 grader och kvavt, sol på förmiddagen och åska och hagel framåt eftermiddagen. På kvällen var vi i Ränneslövs kyrka och hörde Lena Maria Klingvall sjunga och berätta lite om sitt liv.
Det varade i 1 1/2 timma och hon är ju helt fantastisk, och givetvis fick hon stående ovationer. Verkligen en kväll att minnas.
Idag har jag mest uträttat en del ärenden och ikväll ska jag på "syförening". Barndomskamrater till mig som ska återuppta sin gamla syförening, jag var inte med på den tiden men har fått äran att vara med nu. Ska bli intressant.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars