Dagarna försvinner i flygande fläng. Måndagen började med att vi var till min kusin för att fika. G bjöd på en jättegod rabarberpaj och kaffe. Sedan promenerade vi en runda mellan sjöarna på Vallen. När vi kom tillbaka visade det sig att v i skulle bli bjudna på mat också. En överraskning för mig för det var Björn som tagit emot telefonsamtalet och det hade han inte berättat för mig. Vi fick en god köttfärsgratin med ris. Tisdagen blev vi inbjudna till grannen på kvällen och fick en jättegod smörgåstårta. u hade fyllt år på måndagen. Igår var det Björns födelsedag och jag lagade en kycklinggratin som även gick hem hos barnen, de tyckte det var jättegott. Och sedan tårta på det. I lördags kväll var vi hos L och N-A och firade L:s födelsedag några dagar i förväg och hon bjöd på smörgåstårta, även den jättegod. Så nu tycker jag vi inte har gjort annat än ätit och ätit, så nu får det vara lite mindre av den varan några dagar, annars rullar man väl snart fram. Idag gör jag ingenting, är bara så trött.

Hade lagt in några kort på blommor men nu är de bara borta, vad hände?????















Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars