Mc tur

En vacker påskbukett
I tisdags kväll blev det en tur på motorcykeln i det vackra vädret. Vi gav oss iväg 18:15 och hemma igen 21:00. Mot slutet var det dock en aningen kyligt. Vi var 7 motorcyklar och 11 personer.5 st tjejer som har försvunnit!


Här vid en vacker sjö intog vi vår medhavda kaffefika.



Igår åkte högtryckstvätten fram och jag fick tvättat trappan framför uterummet.

Idag har jag planterat ut mina dhaliaknölar och det blev en hel del som vi förhoppningsvis kan njuta av i sommar.

I morgon skall jag fortsätta och tvätta altanen på södersidan, har fått låna en terasstvätt så nu ska jag väl inte behöva skvätta ner hela huset också. Har även varit och inhandlat medel som jag ska stryka på en stund innan jag tvättar. Lite spännande att se vad det blir för resultat.

Kommentarer

Synnøve. sa…
Låter skönt med en mc tur.
Men tycker det låter otäckt med 5 tjejer som är försvunna.....
Hoppas ni hittade dom :))

Här har jag spolat av verandan med. Även de gröna som ska vara som gräsmatta som ligger på. Ser lite trevligare ut hihi.

Ska inhandla blomster och blader idag. Så nu blir det plantering av för full.

Ha nu en fin valborg där hos dig.
Kramen Synnöve.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch