Promenad

Äntligen tog jag mig i kragen och kom ut på en promenad i morse. Vi hade -2 grader och strålande sol, det var helt underbart, och nu 2 timmar senare grått och disigt. Det ändrar sig fort och jag är så nöjd med mig själv för att jag kom iväg när det nu var så fint. Att jag är så seg beror på att jag natten till fredagen åkte på kräksjukan, jag som precis trodde att jag skulle klara mig, men tji fick jag. Det går ju över fort igen men fy vad man är dålig när man håller på och sedan tar det tid innan man kommer i form igen, matt och trött och orkar inget. Hela fredagen sov jag nästan bort, orkade precis hålla mig vaken så jag kunde titta på Let´s dance, sedan sov jag hela natten igen.
Igår var det många som var ute och promenerade och jag tänkte att jag måste ut, men nää jag blev inte färdig till det. Såå nu känns det väldigt bra. Skulle varit in till mor och slängt ut granen för henne, tänkte jag cyklar dit, har inte fått iväg bilen till verkstan ännu, blir väl i eftermiddag, men som vädret är nu så känner jag inte för någon cykeltur. Hon får nog nöja sig med att ha granen inne en natt till, så får det bli cykling i morgon istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch