Äntligen

Den här lille krabaten fick jag av ena dottern (Jessica). Den är kanon, speciellt när man satt sig vid datorn och glömt att man även har satt på potatisen. Plötsligt kokar det bara över och då är den lille älgen bra att ha till hands. Tack Jessica, jag använder den flitigt.
Gräslöken växer så det knakar, ogräset likaså

Rabarberna växer, ska bli en rabarbepaj till kvällen istället för tårta.


-

Äntligen skiner solen hos oss också!!! Det var verkligen på tiden. Härligt, ska strax äta middag och sedan får det bli en tur med gräsklipparen och så ska helst studs

mattan monters upp tills barnbarnen kommer ikväll. Jag har ju lovat att den skulle vara uppe idag, så det måste jag ju hålla.



Kommentarer

Ulla sa…
Då blir det en hektiskt dag idag också...

Jag ska vara i butiken och bädda för nya gäster ikväll.
Anonym sa…
Åh vilka rabarber. Passar ju perfekt eftersom jag tänkte föreslå lite saftkok i juni:-)
/Jessica
Katrin sa…
Så, nu har jag läst ikapp lite... hihi Fattar inte vart tiden tar vägen längre... sen jag börjat jobba hinner jag ingenting (känns det som). Huvudet planerar ju som vanligt, men tiden vill inte räcka till alls. Men det är som dom säger, "man hinner det man vill"...
Gratta Björn i efterskott från mej!
Ha d gott, kramar Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch