Torsdagskväll

Igår var det den fjärde och sista torsdagskvällen på torget med lite jippon kring. Old Knutters invaderade torget med sina skinande blanka motorcyklar. Det var väldigt mycket folk på stan. Jag hade inte tänkt gå ner men gjorde det i alla fall och det var roligt att se att det fanns en karusell och en hoppmatta för barnen. Voltigeduktiga ungdomar visade vad de kunde och Partyfabriken underhöll med fin sång. Till sist var det auktion på en del saker från butikerna. Brukar vara reseauktion också men han som äger resebyrån är sjuk så det blev inga resor. Det fanns till sist ett fint trädgårdsmöblemang i grå "plastrotting" som var värt 10 000:- och det blev sålt för 4150:- Här kan man tala om fynd.
Nu på morgonen har jag varit och lämnat bilen på bilverkstan. Sidobackspegel som fått sig en törn (av mig så klart). Jag tog med mig Molly och så promenerade vi hem de 5 km i ett härligt morgonväder. Känner inte för att åka till stranden så det får nog bli en cykelrunda i em istället.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch