Onsdag

Jag borde inte sitta här vid datorn, min plats borde vara i trädgården för rabatterna ser inte roliga ut, men jag tar det sen, det finns ju kvar.
I måndags var jag med Nette i Göteborg, hon skulle på inköp av vårens kläder 2010. Det var verkligen jättefina kläder hon fick beställt. Sedan strosade vi runt lite i stan, åt lite mat och så in och ut i affärer. Jag köpte en skinnjacka till Gustav som han ska få när han fyller år i sept. Sedan köpte jag gympaskor, så nu är det bara att ta sig i kragen och börja på gymnastiken när den kommer igång.
Igår hade jag ett läkarbesök, kolla hjärtat, blodtrycket och blodvärde och allt var ok, kolesterolet var en aning för högt, men det har det varit varje år. Sedan tog hon en del prover som skulle skickas iväg, ämnesomsättning osv. Jag är ju konstant trött, jag har tappat orken, har inte lust till någonting, får tvinga mig till att få saker gjort. Men det är väl bara att rycka upp sig och ta nya tag, det är ju trots allt bara jag själv som kan göra något åt mitt liv. Så nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sätta mig framför Tv:n en stund, innan jag går ut i trädgården.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch