Motion

Kvällshimmel över Laholm
Började ju i lördags med att cykla och fick blodad tand. Igår blev det en runda på 1 1/2 timma, väl hemma så tog jag Molly i bilen och körde ut till Hökafältet i Mellbystrand och gick 4 km. På hemvägen passa jag på att handla på Maxi.

Idag blev det åter en tur på cykeln. Björn körde för att leta svamp. Jag cyklade ner mot Vallberga och till theboden, köpte lite te och tog en kaffe och cheescake där. Inte alls dumt och helt underbart väder, strålande sol och bara lite blåst. Cyklade vidare söderut och hamnade hos Ingela på Pottor o Pynt. Där blev det en hel del pratande och så köpte jag två paket servetter, det behövs ju då och då. 2 1/2 timme var jag ute. Ikväll blev det en lång promenad med Molly, en härlig och ljummen kväll. Får se vad det blir i morgon, kanske ingenting för då är jag kanske helt slut av detta motionerandet.

Kommentarer

Ulla sa…
Ta nu inte i.... Tänk på att jag ska hänga med i svängarna också sen....:)

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch