Oväntat, trevligt besök

Jag trodde det skulle bli strandväder idag, men icke. Solen sken så fint på morgonen men sedan blev det molnigt. Resten av dagen har varit molnig och sol emellanåt. Vid middagstid ringde min mobil (och det är inte ofta den ringer) och det var Mattias syster som undrade om de fick komma inom på en fika. Jätteroligt. De (Helena och Daniel) hade sovit en natt i Halmstad och skulle vidare till Öland. Hade fikabröd med sig och vi fick en trevlig pratstund. Kom fram till att det var hela 6 år sedan de var nere sist, inte klokt vad tiden rinner iväg. Tack för att ni tog er tid och titta in, jättetrevligt.
Nu åkte Björn iväg på mc:n, ska ut med Old Knutters, de skulle köra ner till Råå och Pålsjöpaviljongen och äta våfflor, tror jag. Jag stannar hemma, tycker det är lite långt att åka och någon måste ta en runda med Molly. Dessutom ser det ut som om regnet hänger i luften.

Kommentarer

Anonym sa…
Vad kul att de tittade förbi. Det visste jag inte :-)
/Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde