Halmstadtravet


Sprinterloppet 2009 på Halmstadtravet




Igår stack jag ut till stranden efter kl 10. Hade tagit en morgonpromenad med Molly innan i 1 tim. Det svalkade så behagligt ute vid havet, inte så mycket folk när jag kom ut men vid middagstid så vart det ganska många bilar på stranden. Jag stannade till 14 då körde jag hem och gjorde också ett besök hos mor. Jag tog också mitt första bad för i år och faktiskt vattnet var riktigt varmt. 16.30 kom Eivor o Göran och tog oss med till travet i Halmstad. Det var ju Sprinterloppet, och mycket folk. Vi fick en runda på stallbacken också och där blev vi bjudna på dricka och mat och lite senare kaffe och kaka. Snacka om att man kände sig som en riktig VIP-gäst. Vi satsade en liten summa på hästar i ett lopp, men inte sprang de som vi ville. Men i alla fall så hade vi en riktigt trevlig kväll i mycket behagligt väder. Tack E och G för att ni tog oss med. Ikväll kom banbarnen hit och skall sova här tills i morgon. Föräldrarna skulle ut och roa sig i Båstad.Det är ju nu det börjar, två veckors tennis och nu kommer kändisarna och Båstad är inte sig likt.

Kommentarer

Ulla sa…
Inte storkovan denna gång heller????

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde