Trött i fötterna

Har varit i Butik´n från 10-18 både igår och idag och det känns verkligen. Det är en hel del folk nere i Båstad nu och det är ju kul för tiden går lite fortare. Idag var jag inte riktigt vän med kassaapparaten, men med Nettes hjälp via telefon så löste det sig som tur var. Inte så lätt alla gånger, ny kassa apparat som inte är lik den andra, så det lär dröja något år innan jag lärt mig den. Men det går bra att ha fusklappar också. Ska ha en likadan dag till i morgon sen är jag fri 4 dagar. Lär vara duktigt trött imorgon kväll. Fint sommarväder har vi fått och det har jag inte så stor nytta av men jag känner av den vid middagstid för då börjar det bli ganska varmt inne i butiken. Nu är det nog bäst att hoppa i sängen.

Kommentarer

Anonym sa…
Oj, nu v ar det ett tag sedan jag läste. Tänk att du fick en blomma till slut, det var ju lite synd då kan jag inte skryta med den längre :-)

Vad bra det blev i köket, skönt att bli av med det gamla hörnskåpet och tavellisterna blev ju också kanon.

/Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde