I morgon midsommarafton

Så här blev det efter mitt besök på Ikea.Kolla Jessica!!! Jag har också fått blommor!
Så vart det snart midsommar igen, och jag har haft bråttom denna vecka, fast det är självförvållat. Det börja i tisdags att jag fick ett ryck och körde till Ikea i Älmhult,hade inte varit där på många år. Blir ju alltid att man kör till Helsingborg. I alla fall så fick jag inhandlat ett par skåp till köket. Ville förnya lite och tycker att jag har lite för lite skåp. Jag hade en heldag och tog det lugnt. På kvällen började jag sätta ihop skåpen och när Björn kom hem fick han hjälpa till att få dit dörrarna. På onsdagen hade vi bänkskivan och hyllorna kvar. Hade också lovat Jeanette att ta barnen för hon ska öppna en butik till vid torget i Båstad, en sommarbutik och det är alltid en hel del att pyssla med innan det blir klart. Barnen sov här till idag och vid 17 blev det bråttom. Jag fick köra och möta Jeanette för att de skulle hinna till simskolan i Vallberga som Hanna går på. Men butiken hann bli klar och i morgon öppnar hon den, spännande att se hur detta ska gå. Igår var det vi som var med Hanna på simskolan och hon var verkligen duktig. Simmade 25 m ryggsim som ingenting, målet är att hon ska simma 200 m innan den är slut om två veckor, och det ska nog gå bra om det fortsätter i den här stilen. Ikväll har jag klippt gräs, planterat lite blommor och städat en del. Det kommer ju en dag i morgon också.

Kommentarer

Ulla sa…
Herregud!!!! Vet du inte att man måste ta det lugnt i vår åld......

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde