Vårvärme

Ser ut att bli en kanondag till idag. Igår var det helt underbart +15 grader och strålande sol. Jag tvättade en maskin och hängde ut, härligt, det luktar ju så gott när man tar in det. Jag klippte ner det sista på ett träd som inte blivit färdigt, sedan räfsa jag färdigt en gräsmatta, satte på grillen och grilla några korvar och njöt av det ute. Jag hann t.o.m med 1/2 timma i solstolen. Kan man ha det bättre!!!!! Idag ska jag ut och räfsa vidare igen och förhoppningsvis blir gräsmattorna färdiga idag, sedan är det bara mossrivaren som ska ut också, men det får bli en annan dag.
Jag blev faktiskt färdig, trodde inte det när jag börja för jag hade riktigt ont i ryggen. Vädret var helt underbart och ikväll 20 tog jag Molly med på promenad i 50 min och det var inte helt mörkt när vi var hemma. Härligt!!

Kommentarer

Katrin sa…
Jisses va du har varit duktig!! Väl värd en stund i solstolen :-))
Trädgårn har fått vänta här, håller på med "hundhuset", men till helgen blir det nog lite iaf...
Jo, min lilla valp (just nu iaf) är född i Wales, England. Men det är min kompis som köper henne (hon är uppfödare av St Bernhard) men har inte plats för en tik utan jag ska vara fodervärd till henne. Det är jag o Kajza som ska "dela" på det ansvaret. Så vi får se var den kommer bo mest....
Ha de riktigt gott i vårvärmen, kram

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch