Datorhaveri

Nu är jag tillbaka för en liten kort stund. Sitter vid en lånedator på "jobbet". Min egen har krashat, den betedde sig väldigt underligt och ingenting fungerade. Nu är den uppe i Alsike hos svärsonen som för ta sig an mig när jag hittat på något dumt. Skall få den med mig hem i början på juni!!!!!!!! då Clara fyller år. Hur ska jag klara mig utan dator så länge?????, men jag kommer nog att få gjort en hel massa annat, inga timmar som går till datorn. Så mitten av juni är jag förhoppningsvis tillbaka
. Kram så länge.

Kommentarer

Katrin sa…
Aj, aj, aj.... Det är inte kul när allt kraschar och man inte kan fixa nåt själv. Det är då man brukar märka hur mycket man ändå använder sin dator. Men du klarar dej nog tills den återkommer, det är ju trots allt "rätt" årstid för att va utan dator.
Ha d gott, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch