Kök och Ullared


Från början såg det ut så härsedan blev det målat och nya beslag
Och nu så här, mycket vitt, fast väggarna är grå.






Igår blev det en tur till Ullared. Jag och K körde 06:50, så vi var framme precis när de öppnade och tur var det. De två första timmarna var perfekta, lagom med folk men..... sedan bara vällde det in massvis med folk och det blev trångt överallt. Kundvagnar ivägen överallt. Men vi hade trots allt en trevlig dag och fick handlat vad vi skulle. Kl 16 var vi hemma igen. På kvällen kom Mange och barnen och jag fick ett nykaklat kök på några timmar, det gick med en väldig fart. Så nu går jag och njuter och det känns som om jag har ett nytt kök, tänk vad lite det är som behövs, nya handtag och nytt kakel och så målade jag köksluckorna, men de var ju vita innan också. Har städat alla köksskåpen idag, skönt att det är gjort.

Kommentarer

Ulla sa…
Måste komma in och kolla in det IRL. Som du säger, behöver inte kosta mycket för att det ska bli nytt OCH snyggt...
Anonym sa…
Hej, jag vet inte om du hann se min kommentar på msn så jag tar den här också. Det blev ju kanon med det nya kaklet. SKa bli kul att se lite närmare till jul. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch