Julstädning

Vilket väder vi har fått, grått och blött men det är väl detta som kallas novemberväder. Igår fm hade vi stormvindar och regn o hagel på samma gång. Sedan på em hade det lugnat ner sig igen. Jag städade hela ovanvåningen grundligt, sååå skönt att få det gjort. Det var t.om uppehåll några timmar framåt kvällen så jag kunde hänga ut mattorna. Idag regnar det också och jag har städat ett litet rum här nere. Jag brukar julstäda så jag är färdig 1.a advent för sedan vill jag njuta av veckorna före jul och bara göra sådant som är roligt. Har blivit en aning förkyld, fast jag tycker jag gått omkring och varit småförkyld i månader. Får se om det blir någon linedance ikväll, sedan har vi bara en gång kvar.

Kommentarer

Ulla sa…
Kommer du och tar mitt sen när du är klar?

Jag har inte gjort ett jä... dugg idag! förrutom att ha scrappat då...

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch