Nattlig oro

I somras köpte jag en kattlucka och satte i dörren så att katten kan gå ut och in som hon vill. Det har funkat jättebra när hon väl lärt sig det. Men nu när det blev höst så började jag undra om det skulle kunna hända att den tog en vän med sig in, och nu har det hänt..... Inatt vaknade jag av att kattluckan smällde igen och efter en liten stund så började katten busa och leka inne i Tv rummet, något som hon aldrig brukar göra. Oh nej..... tänkte jag, säg inte att hon tagit en mus med sig in. Jag bara stängde dörren till sovrummet och lät det vara. När hon hållit på och leka och busa en stund så blev det lugnt igen och kattluckan slog igen en gång till, då gick hon ut. I morse när Björn kom upp hittade han en halvt uppäten mus på golvet. Kul.......... Så nu blir det till att stänga luckan om nätterna i alla fall

Kommentarer

Anonym sa…
Åh fy sjutton vad läskigt :-) /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch