Modevisning

En liten dans och showman
Så fort jag skulle knäppa bilden så hade Hanna hunnit vända ryggen till













Var på modevisning i Boarp i gårkväll. Det var SkoSven, DesignHouse Stockholm och ButikN och Rackarungar bl.a. Modevisningen höll till i Boarp Outlets lokal och den var verkligen perfekt för detta ändamål. Värmeljus i alla fönster så det kändes välkomnande redan innan man kom in. Alla pengar som kom in gick till Barncancerfonden. Det blev en riktigt trevlig kväll, många fantastiskt duktiga ungar. En liten parvel showade själv på scenen för oss, han var bara sååå söt. Jag har ju sett kläderna i Jeanettes butik innan men vilken skillnad det blir när man ser dem på, där var många fina kläder.
Idag har jag varit hos barnen i Ö Karup ett tag och sedan följde Jeanette med mig till N P Nilssons i Båstad och valde ut kakel till mitt kök, ska bli spännande
Ikväll har jag tittat på Idol och mina favoriter är Alice o Kevin, de är superbra. Denna gång var det Lars som fick åka hem.




.






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch