Nya Alsike

I lördags morse körde jag o Molly upp till Knivsta och Björn körde mc. Han körde hemifrån vid 06 och jag körde 06:30. Min första rastplats blev efter Huskvarna, Vista Kulle. När jag går där uppe o rastar Molly så ser jag en mc åka förbi med exakt samma jacka som Björn och mc:n lät som hans, och det var faktiskt han som åkte förbi. Lite lustigt. Jag var framme 12:30 och Björn lite efter 14:30. På kvällen firade vi Claras födelsedag med god mat och en fantastiskt god "Prinsesstårta" men blå och med blåbärssmak. Helt underbar. En ljuvlig kväll, och vi kunde sitta ute. Söndagen var Clara lite trött och hade feber, tog sig för örat och verkade ha lite ont, men vi har inte behövt besöka doktorn. Idag måndag är det hennes 2-årsdag, mormor o morfar passar Clara och mamma o pappa jobbar.
Nu har hon vaknat efter sin middagslur så det är bäst att gå upp och sköta sina uppgifter.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch