Jonas Gardell

I onsdags var jag på Halmstad teater och såg Jonas Gardell, Gäst i ditt liv. Salongen var fullsatt och det var så jätte jättebra. Läste på hans hemsida att han tyckte Halmstadföreställningen var den bästa han haft hittills. Det var den verkligen och han fick stående ovationer ett par gånger. Jag fattar inte hur han orkar hålla på i över 2 timmar utan paus, jag tycker han är helt fantastisk.
I gårkväll var vi på Vallberga lantmäns invigning av den nya foderfabriken i Kövlinge. Vi fick fantastiskt god mat; en underbar potatisgratäng och kassler o rostbiff från Fyrkanten i Vallberga. Mycket mycket gott. Sedan var det dans till en damorkester från Falkenberg, 6 damer och en manlig trummis, The Quins hette den och de var häftiga. Trodde vi skulle åkt hem i någorlunda tid, blev erbjudna att få skjuts hem, men där var ju så roligt så vi stannade och tog taxi hem. Hemma någon gång efter 02 så idag är man ganska seg och trist och mörkt är det ute. Jag får se till och piggna till lite nu för jag skall ner och passa barnbarnen ikväll.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch