Tyskland

Igår morse gick vi upp 04 för att åka till Tyskland. Är man riktigt klok eller?? Jag tror inte jag vart riktigt vaken förrän jag fått kaffe i mig på båten mellan Rödby-Puttgarden. Vi handlade en hel del och var hemma igen 19.00. Då var jag ganska trött, men sedan vände det igen och jag tror jag kunde varit uppe hur länge som helst. Tittade på Idol och det blev Marie Picasso som vann. Jag trodde nog att Amanda skulle vunnit, de var jättebra båda två, Marie fick lite över 51 % av rösterna. Tycker båda kunde blivit ettor.
Idag har Hanna o Gustav varit här och vi åkte till Ahla och ridhuset och tittade på julshowen, de var duktiga alla ryttarna men jag blev lite besviken att det bara var ett körekipage, det var tråkigt, inte ens Peter Andreasson körde. Lite tråkigt.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch