Torsdag 20 sept.

Gustav fyller 3 år idag, stora killen. Vi kan inte åka och gratulera honom för han befinner sig i Turkiet med familjen. Ringde ner och grattade honom i förmiddags. Han tyckte där var kallt???? ( 30-35 grader ), vad mena han med det?? Till helgen är de hemma igen så vi ska fira födelsedagen på onsdag istället.
I morse tog jag o Molly vår morgonpromenad men Ulla kunde inte gå med. Åhh vad det är svårt att komma iväg när man ska gå själv, men iväg kom vi fast 10 min senare. Ulla sussade nog gott.
Därefter var det tid för att äta och sedan klä om. Vi skulle på begravning ( Astrids ). Hon blev 98 år, fullt klar i huvudet och pigg och kry in i det sista. Hon fick också lyckan att få se två små barnbarnsbarn komma till världen. Hennes fasa var att bli liggande óch inte klara sig själv, men det slapp hon, vistelsen på lasarettet blev bara några dagar. Astrid lämnar ett stort tomrum efter sig.
När jag kom hem satte jag tätningslister i köksfönstren och nu skall jag bara måla spröjsarna sedan är det klart. Persiennerna kommer i nästa vecka. Så, Jessica du får vänta tills spröjsarna är klara, då lägger jag upp ett kort.

Kommentarer

Ulla sa…
Sussa gott gjorde jag inte, men det är något annat(än jag sa) i kroppen också. Vi ligger nog hela familjen i morgon, både Håkan o Cecilia hängiga också.

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde