Marknad

Gustav o Viggo och Hanna o Linnea


Igår var det Våxtorps Marknad. Jag var och passade Gustav för han hade hög feber i torsdags, men var på fredagen feberfri. Så på em kunde vi ta en liten tur till marknaden. Det blev några rundor på karusellerna och han fick inhandlat en skogskärra och sen tyckte han vi kunde åka hem. Men vi skulle ju hitta något till Hanna också, och det var inte så lätt, men till sist fastnade hon för några fina ant.böcker. Naturligtvis fick vi lite marknadskarameller med hem också.
'I onsdags var jag hos tandläkaren och han lagade en tand som det fallit bort en vägg på. Jag blev klar för denna gången och några tusenlappar fattigare.
I kväll ska vi på jaktmiddag i Knäred. Blir lugnt för mig för jag ska köra.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Datakrasch

Dueodde