Trädgårdsarbete

I morse åskade det och det kom 8 mm regn. Sedan klarnade det upp framåt förmiddagen och jag gick ut o satte mig i solen 1 tim. Skönt.

Därefter väntade rabatterna på att bli rensade från ogräs. Konstigt, ogräs växer alltid, både när det är torrt och blött, behöver ingen gödning heller. Ialla fall så blev det gjort och jag känner mig sååå duktig, men känner det i ryggen. Ska på massage i morgon så det passar ju bra.

Nu håller jag på att baka en tårtbotten, för mor fyller år i morgon. Skulle beställt en tårta åt henne men så tänkte jag va sjutton det tar inte så lång tid att göra en Prinsesstårta, så det får det bli. Ska lägga mig tidigt i kväll.

Kommentarer

Ulla sa…
Vad duktig du varit då. Ha det så skönt imorgon
Anonym sa…
Hej vad du skriver mycket nu. Kul att läsa vad som händer nere hos er. Ha det så gott på massagen imorgon.
/Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars