22/5

I söndagskväll var vi på bio och såg Wild Hogs, den var riktigt rolig. Egentligen en för fin kväll för att gå på bio och det märktes vi var bara 10 pers i salongen.
Igår blev det inte gjort mycket. Jag är väldigt irriterad av min bältros på kinden just nu, trodde det skulle avta, men jag tycker det blir värre. Det sticker och kliar och jäklas. Får kanske ta en tur till doktorn igen, jag är så himla trött och har inte lust till någonting.
Idag tog jag en tur ner till Nettes affär, hon hade fått in en jättesöt sommarklänning, men inte var den snygg på mig inte. Det kvittade vad jag tog på mig, så det blev inget i klädväg. Istället var jag inom Ulfåsa och köpte en dyna till trädgårdssoffan och godis att trösta mig med.

Kommentarer

Anonym sa…
varför går det ej att6 skriva kommentar?
Anonym sa…
prövar igen
Anonym sa…
Det gjorde du rätt i som köpte lite tröstgodis, det kan behövas ibland. Idag är det lugnt här uppe och imorgon ska jag och Clara ta cykeln ner till Åmans och fika. Ha det gott. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch

19 mars