Revy

Tiden bara rusar iväg. I söndags åkte vi och två par till för att titta på Falkenbergsrevyn som i år heter Glödhett. Den var jättebra! Men innan vi kom dit så stannade vi till vid Laxrestaurangen, som ligger strax före Falkenberg, och där åt vi god middag. Några valde laxsoppa, någon annan gravad lax, varmrökt lax och jag valde kokt lax, jättegott.
I veckan har vi verkligen haft några bistra dagar. Det har bara varit ett par - grader men det har blåst nordöstlig vind och den är inte nådig. Har varit ute på några 50 minuters promenader och jag har haft rejält på mig så jag har inte frusit men det har känts riktigt ordentligt i kinderna.
Nu skiner solen, det är -1 grad men det blåser idag också fast inte lika mycket, men kommer man ut på slätten så antar jag att det är ganska kallt idag också. Ska ta en promenad i dag med (tror jag).
Idag och igår har jag för övrigt städat, behövdes en rejäl genomgång.

Kommentarer

Jadu, denna isande vind som vi dragits med är inte rolig alls. Så synd när (som idag t.ex) solen skiner men det ändå är iskallt ute. Men, men våren kommer närmare för var dag iaf ;-)
Så söt han e lille Egon, kul att du kan låna honom ibland. För jag antar att det finns stunder som du saknar dina egna hundar en hel del.
Ha d gott, kramisar Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch