Barn o hundpassning

Igår hade jag Hanna hos mig på förmiddagen och Gustav var med morfar i skogen och körde skogsmaskin. På em var Gustav hemma med mig och Hanna och morfar var hos hästarna + att vi hade den här lille parveln på 13 veckor att se efter. Han är så liten att jag var lite orolig att han skulle krypa under grinden, men Hanna och jag fixade till det med kompostgaller framför, sedan var det fritt fram för Egon att kunna springa lös i trädgården när han ville. Egon

På kvällen var vi över till grannen och åt god mat och tittade på melodifestivalen och satt och löste världsproblemen till långt in på natten. Tack för en jättetrevlig kväll.

Igår var en jättefin dag, solsken hela dagen men riktigt kallt på morgonen -9 grader. I morse - 7 grader, men solen har lite svårt för att titta fram idag.


Kommentarer

Ulla sa…
Uppe så tidigt????? TACK själv för en riktigt spontan och trevlig kväll.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch