Det som göms i snö....

Ha,ha..Jag har varit av med en av mina mössor en tid och funderat över var jag kunde ha glömt den, men inte kommit fram till något. Idag när jag tittade ut genom fönstret så ser jag en vit mössa hänga på en stolpe utanför..... hm det skulle ju kunna vara min. Gick ut och tittade och mycket riktigt så var det den, någon vänlig själ har hittat den och hängt upp den, tack, tack.
För övrigt blir här inte mycket gjort, jag har gått och blivit lat och det är absolut inget bra, blir inte färdig till någonting. Kan man skylla på det grå trista väder som vi har haft några dagar nu? Idag har de varnat för storm, men det tror jag inte riktigt på, just nu blåser det inte så fruktansvärt mycket, jag tror det drar sig längre norröver, hoppas kan man ju alltid.

Inte mycket till snö här inte


Kommentarer

Ulla sa…
Kan man annat bli än lat i detta väder. Men jag hoppas alla som gnällt på snö är glada. Kan säga att jag är INTE glad, detta väder är det jag hatar mest med Halland.

Så nu är det bara att kasta sej i soffan med vinglaset och kolla MF.
För väl "plutta" lite med sjuklingen också annars blir han så sur.
Även här är det bara nån fläck
på skuggsidan kvar av all snö o is... riktigt skönt! Fast jag räknar med att det kommer bakslag innan våren är här på riktigt... Men snart så ;-)
Även jag har fått problem med att sova ordentligt... man kan bli tokig för mindre.
Va kul att få se Jessicas lilla!
Ska bli så kul när Jespers lilla kommer... då ska det bli massor med myspys :-)
Ha det fortsatt gott, kramisar Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch