Irriterande musik

Är såå irriterad. Försöker få bort den irriterande musiken som ljuder när man går in på bloggen. Men jag lyckas inte få bort den. Den kom med av ett misstag och jag har försökt flera ggr för att klura ut hur sjutton jag ska få tyst på den, men icke, jag fattar inte. Får ta det med J och M när de kommer ner, skulle vara så skönt att få tyst på den.
Vilken underbar kväll det var igår. Vi var och grattade Magnus som fyllde år och åt gott grillat och jordgubbar till kaffet. Fick en liten tjej med oss hem som ville sova över här och kunna åka och hälsa på hästarna idag. Så där är de nu, Hanna och morfar. Ute är det 36 grader och 30 i skuggan. Tror jag håller mig inomhus idag, här är det bara 25. Man ska absolut inte klaga men över 30 är lite för mycket, tycker jag.

Kommentarer

Ulla sa…
Nääää klaga inte det är såååååå gott på kvällarna.
Ja visst är kvällarna helt underbara, man skulle kanske sova halva dagen och kunna vara uppe till sena natten.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch