Seg helg

Helgen bara försvann, kanonväder både lördag o söndag och jag vet inte vad jag gjort, ingenting.... I fredags kv. var vi i Halmstad och gratulerade Cissi som fyllde 24. Vi fick underbar god mat och hade en trevlig kväll. Lördag, söndag bara försvann. Idag tog jag mig i kragen och körde till Eurostop för att köpa födelsepresent till Hanna som fyller 7 på måndag. Jättesvårt att hitta på något till henne men jag fick gjort det i alla fall, och jag kände mig riktigt nöjd, köpt present en hel vecka innan hon fyller, det kändes jätte bra. Nu är kl snart 21:30 och jag ska ta på mig och gå ut en runda med Molly.

Kommentarer

Anonym sa…
Oj, så du kom ut med Molly så sent. Inte dåligt att ta sig i kragen när man bara vill krypa ner i sängen. /Jessica

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch