Ingen trevlig början på veckan. Fick åka in till lasarettet med mor, hon hade fått en liten propp. Kom in till lasarettet 08 i måndagsmorse och hon fick ingen sal förrän vid 15 tiden. Vänta, vänta och åter vänta, ganska tjatigt om man säger så. Som tur är var det bara en liten propp men när hon föll så fick hon förmodligen en spricka i benet så det gör ont när hon stöder på det. I tisdags var jag in till henne igen, igår jobba jag i butiken, men i em har jag varit där inne igen. Igår hade hon fått en tablett för att hon inte skulle ha så ont när hon skulle försöka gå, men den var tydligen för stark och hon blev istället förvirrad. Idag hade de tagit bort den igen och det hade blivit lite bättre. Hon kunde också ta sig själv från stolen till sängen. Framöver skulle det bli ett planeringsmöte. Nu är jag så trött så trött så det är bara sängen som gäller.

Kommentarer

Ulla sa…
Nämen vad är detta, då förstår jag du är trött. Och inte så konstigt att man inte sett till dej. Hoppas hon snart rättar till sej.

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch