Jobbade igår ett par timmar innan stängningsdags, så kunde Jeanette köra in och hälsa på mor. Själva skulle vi på kalas på kvällen till f.d. grannar, och vi fick massor av gott att äta. Har varit mätt hela dagen idag. På em körde jag in till lasarettet och nu är min mor som vanligt igen, hon tar sig fram riktigt bra nu med bock. Har lite ont i ena benet, eftersom det blev en spricka på bäckenbenet när hon föll, men det ska nog ge med sig. På måndag ska vi ha ett planeringsmöte med kommunen, får se vad vi då kommer fram till. Misstänker att hon inte får stanna kvar på lasarettet många dagar till. Nu är det läggdags för mig.

Kommentarer

Anonym sa…
Hej Bodil! Nu har jag kollat vad du haft för dej sista tiden... Mycket jobb i butiken såg jag!
Jag hoppas verkligen att Svea frisknar till snabbt igen. Det är en människa jag beundrar, ser så vital o glad ut jämt! Hälsa henne så gott från mej (jag hoppas hon minns mej).
Du undrade vart Kajza har flyttat. Jo, hon o pojkvännen Peter har köpt Linas hus i Nedre Ahla. Det är där Björn va och titta på ardennern i somras (eller när det va...). Hon har ju skilt sej och hade inte råd att ha huset kvar, så nu har Kajza o Peter köpt det o hon har flyttat in i Peters lgh i Laholm (ovanför Lingården) i stället. Hoppas att det ska funka för dem nu. Ha d gott, kram Katrin

Populära inlägg i den här bloggen

Dueodde

Datakrasch